birpcoslu dny_parlak Şu an benim de yok ama annemin de hiç olmamış belki genetiktiir 🤷♀️ sadece yorgunluk ve uyku hali oluyor sürekli uyumak istiyorum
bendeanneoldum_ mnli benim de çok şükür hiç olmadı ama ilaç içince oluyodu bı kaç defa oda normal ilaç kokusu benm miğdemi bulnadryo du