dny_parlak Tüp bebek 5+5 haftalık hamileyim bulantım yok arada kasık ağrılarım oluyor normal mi bu endişeleniyorum bi sorun var mı diye yoksa daha erken mi.
Ebruli_08 dny_parlak ahh canım bende o haftalarda öyleydim ama 6. Hafta geçtikten sonra tüm bulantılar başladı 😑
_fatmanrymmz dny_parlak Gayet normal 28+2 Hamileyim hiç bulantım baş dönmem olmadı şuan ağırlaştığım için biraz ev işlerinde yoruluyorum
Beyzanrrr dny_parlak ay daha ne istiyorsun 10 haftalık hamileyim daha sabahları bulantım var ve herşeyden tiksindim mutfağa adım atamıyorum
Yenibirannee dny_parlak mide bulantisi cok zor ilk gebeligimde 9 ay cektim. Bu 2. Gebeligim hastanede bile yattim 🥴🥺 ama şuan çok şükür balayi trimesterdeyim 😅😅🤭
Kubra1720 dny_parlak inşallah olmaz valla bence çok iyi bişi ben 6 haftalıktan beri uyandığından yatana kadar mide bulantısı kusma dışarının kokusu bile kusturuyor 12 haftalığız hâlâ geçmedi 🥲
bendeanneoldum_ mnli benim de çok şükür hiç olmadı ama ilaç içince oluyodu bı kaç defa oda normal ilaç kokusu benm miğdemi bulnadryo du
Melodimm dny_parlak Erken bulanti için.Benim 6 haftada başladı.Umarim hiç bulantin olmaz.Rahat gecirirsin hamileligini😊
Belginylmz dny_parlak 15 haftaligim hiç bulanmadi çok şükür ama daha yeni 6 7 felan baskiyir diyorlar
TheMuhtesem dny_parlak benim hiç bulantım olmadı, 9.haftada doktora sordum şimdiye kadar bulanmadıysa artık bulanmaz demişti
Ruyaninprensi dny_parlak Olmaması inan daha güzel mahvoldum bulantidan zayıflamaya başladım hiç birşey yiyemiyorum iki hamilelik yaşadım hiç olmamisti ama bu üçüncü çok farklı
61sumeyra dny_parlak benim de tüp bebek şuan 9 haftalık 5 6 haftalıkken sabah aç karnına migdem bulaniyordu ama kusmuyordum şuan da sadece öğürme var ve bazilarin da hiç olmuyormuş korkmana gerek yok bence emin ol bulanmamasi daha iyi 😂
Trldyg Gebelikten gebeliğe fark ediyor benim ilk gebeliğimde hiç bir sorunum olmamıştı bulantı vs Suankinde öldüm öldüm dirildim yani kusmaktqn vs :(
imren_melinarya dny_parlak bulanti hamilelige gore degisiyor 2 hamileligimde hic yasamadim 3. Hamileligim 6 haftada bi basladi 16 ya kadar surdu cok kotuydu ins olmaz sizinde
Mebus dny_parlak bende 6+1 im canım hiç bulantım olmadı şimdiye kadar bazen bende sorguluyorum niye bulanmıyor diye hamile olduğumu unutuyorum bazen 😄 sen keseyi gördün mi canım