Bu markayı daha önce bir kere kullandım onda da hamileydim bidaha da kullanmadım akşam geç bi saatte yaptığım test bu yani kuruma çizgisi mi acaba testin de başında beklemedim yok diye ne zaman oluştu onu da bilmiyorum ama ikinci çizgi pembe görünüyor bugün gecikmenin 3.günü adet olacağımı düşünüyorum ama tık yok kullanan varsa yorum yapabilir mi
