Kukulikukuli12 maşallah 🧿☺️ ben ilk gebeligimde düşük riskim vardı yattım progestan kullanıyordum o mide bulantısini daha da arttırıyor 15. Haftaya kadar her öğünde kustum, 45 kiloyla hamile kalmış olmama rağmen 41 i görmüştüm ama bunda şuan bulantım var sadece kusma ne zaman başlar bilmiyorum ama sanmiyorumki dediğiniz gibi çocuk var mecbur o da yesin diye biz de yiyoruz ondan oluyor 😁