61sumeyra duriskonunannesi benim ilk gebeliğim 4 kilo verdim 9 haftalık şuan normal de çok rahat giydiğim pantolonları zayıfladığım halde giyemiyorum açıkçası nedenini de anlamadım 🤦
duriskonunannesi 61sumeyra ödem şişkinlik gazdan dolayı galiba ama benim ilk gebelikte öyle değildi yüzümden bile anlaşılmiyordu ,şimdi yüzüm bile ödemli burnum bile büyümüş 😬
Fulya1993 duriskonunannesi ilk hamileliğimde insanlar hamile olduğumu yeni öğrendi doğum yaptım o kadar karnim çıkmamisti büyümüyor diye üzülüyordum şimdi ise resmen 3_4 aylık gibi göbeğim
duriskonunannesi Yigit_Yagiz_Moms sanırım öyle oldu benim de ama çok çok erken zamanda ilkte bu haftalarda tahta kurusu gibiydim o zamanlar 45 kiloyla hamile kaldım simdikinde de 48 kiloyla
duriskonunannesi Trldyg acab regli görmemeye bağlı ödem mi onu da bilemedim daha çok yeni çünkü sizin de ilk öğrendiğimiz zamanlarda öyle miydi de sonra mı indi
Zehraumut duriskonunannesi demi hatta bugün Sağlık ocağında kontrolüm vardı kan verdim idrar verdim Ebem dediki gel kilona tansiyonuna bakalım dedi tansiyon normal kilo da 1 kilo almıştım onuda vermişim 55 kiloyum 😀😀😀
Yigit_Yagiz_Moms duriskonunannesi bende ilkinde 56 kiloydum. İkinci de 60 kiloyla hamile kaldım tabi kilo da etkiliyor
Trldyg duriskonunannesi olabilir regl şişkinliği ilk ayda belki , ama bende hiç çıkmadı daha bu iki haftadır çok azz çıktı
duriskonunannesi cokkasmabeabi düşükle beraber 3. Gebeliğim diyebilirim aslında o zaman ondan mı bu kadar daha fazla çıktı 😬
duriskonunannesi Trldyg ne kadar çok çıkması demek o kadar çatlak demek ,ilk gebeligimde dikkat ettim çatlağın olmadı bunda olacak gibi böyle giderse
Balahatunn 42 kiloyla hamile kalmistim ilk hamileligimde 20. Haftada hamile pantolonlarina gecmistim. Simdi 41 kiloyla hamile kaldim. Gobegim hemen cikti. 2.lerde vucut sikiligini kaybediyor sanirim
irem01 duriskonunannesi böyle daha güzel ya hamile olduğun belli en azından 😅 karnın olmayinca hamile degilmissin gibi geliyordu
duriskonunannesi irem01 daha çok yeniyiz ya böyle tam bebeği görsem rahatlayacam da görmeden gobekle sadece o moda giremiyorum 😁
cokkasmabeabi duriskonunannesi düşükten değildir de biri yeri genisletince diğerleri de durmuyor 😂😂😂 6 aylığım 11 kilo aldım ama henüz yeni çatlagim olmadı bu arada
Trldyg duriskonunannesi ay benim çok az göbeğim çıktığı halde çatlayarqk çıktı 😭o kadar da yağ kullanıyorum