Sevval0308 öyle tabi canım psikolojik olarak benim de doktorum son haftaya kadar normal dogum görünüyor bir sorun yok diyordu ama günü gecip riske atmak da bebegi olmuyor bekleyelim bir hafta daha inşallah gelir kendi istegi ile 🌼 güzel haberlerini bekliyorum gönlünce kolay güzel bir dogum olsun 🎈🧿🤗