Mervenur_kcbs Spiralle hamile kaldım kızçeler 1 oğlum vardı şimdi bir bebişim daha oluyor inşallah keseyi gördük sizde durumlar nedir
umaydurununannesi Mervenur_kcbs ayy benımde kaymıs 2 3 aydır en az bole demıstı doktor yapısmıs rahmıme ama gebelık olmamıstk sansıma
cagla24 Mervenur_kcbs yaa canım hayırlı olsun bebiş mi geliyoo 🥰 şimdi aklıma geldi birden foruma gireyim dedim postuna denk geldim ismini görünce anladım ayy
Mervenur_kcbs ilknursarenacar oğlum şuan 2.5 yaşında yanı bu kadar süredir var spiral herhangi bir kayma veya bozukluk yok spiralle Herhalde delip geçtik bilmiyorum 😅
Mervenur_kcbs Papatyaaa__ ay hiç bilmiyorum gerçekten oğlum şuan 2.5 yaşında yanı bu kadar süredir var spiral herhangi bir kayma veya bozukluk yok spiralle Herhalde delip geçtik bilmiyorum 😅
Mervenur_kcbs umaydurununannesi benim olmuş şükür tabi olunca sevindik artık istemiyorduk ama 😅olunca sevindik
Elif380 @Mervenur_kcbs hayırlı olsun benimde sat 2 Haziran ve 5+2 yim şimdi daha kan testine gitmedim yarın gideceğim kese hemen görünmüyor diye de acele etmek istemedim siz ne zaman gördünüz keseyi bide benim adet düzensiz muhtemelen geç döllenme olmuştur
Mervenur_kcbs Elif380 yaaa hemen hemen aynıyız seninle ben şuan 5+4 üm dün alttan muayene ile keseyi gördük şükür
Dlydmrcn Elif380 bende en son 21 haziranda adet oldum 2 hafta önce evde test yaptım pozitif çıktı sonra doktora gittim beta hcg yaptı 194 çıktı ama doktor bebek Rahime düşmemiş dedi bugün tekrar gittim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Ccyln Mervenur_kcbs ya ben şu an 5+6 haftalık hamileyim doktor karın ultrasonununda göremedi acaba alttan mı muayene olsam ben dış gebelik diye düşünüyordum kendimi içime bimir umut doldu
cagla24 Mervenur_kcbs spiralle mi kaldın gerçekten sürpriz olmuş 😂 iyiyim canım sen nasılsın kaç haftalık bebiş
Hamileanne Mervenur_kcbs bende üçüncüye bu şekilde hamile kaldım kötü bir sürpriz oldu malesef asla istemiyordum
Mervenur_kcbs Hamileanne ben de öyle istemiyordum ama olunca kabulleniyorsun illaki şimdi heyecanla bekliyoruz