irem1- Mihribansarma 36+ 2olduk artık zorlanıyorum kasılmalarının var 11 gün sonra inşallah kucağıma alıcam allahın izniyle 🙏🏻🌸🧿
Mihribansarma Mlkymn maşallah güzel geçmiş Rabbim bizelerde o günleri göstermeyi nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bu süreçte ne yaptınız neye dikkat ettiniz
Mlkymn Mihribansarma şimdiye kadar hep dikkatli oldum hafif işler yaptım ev işlerimi vs yormadan azar azar yaptım
irem1- Mihribansarma amin inşallah hepimize Allah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Aysenurmus Bizde tam 31 olduk. Kısalma sebebiyle hastanedeyim ama 34 35i göreceğime dair umudum tam. İkiz oldukları için hafta hedefimiz düşük 🤗
Bebek90 Aysenurmus maşallah kaç hastalıkken dikiş atıldı acaba ben de serklajla ikizlere hamileyim 🙏🏻