Tinkipinki Gamzessa1905 alışveriş yaptığım mağazadaki çalışan uzun kollu alın bence yine çok sıcak olduğunu düşünürseniz iç badisinle tutarsınız dedi mantıklı geldi. 28 ağustos doğum tarihimiz uzun kollu aldım hep
Gamzessa1905 Ben de genel de uzun alıcam tek tük kısa kol alıcam zaten 15 gün sonra Eylül gelicek kısa kola pek ihtiyaç olmaz sıcak olursa alırız yine zaten
Portredekitirtil Marly21 bende 32 haftalığım 37 de alacam diyor hesapladım 14 ağustosta ben tam 37 oluyorum. Eğer sizinki de 37 de alırsa ağustosun ilk haftası. Yok eğer 38 de alırım derse benim gibi 14-15 inde olur
Marly21 Portredekitirtil teşekkür ederim canım beklerse 38 daha iyi olur ama ilk oğlumda 37+3 Suyum gelmişti bakalım
Gizemmiray35 Marly21 aynıyız canım bende 33. Haftalığım benimde 3. sezeryanım olacak 20 25 Ağustos gibi alırım dedi doktor biraz yaklaşsın daha net tarih veririm dedi
Gizemmiray35 Marly21 evet bende çok geç olmuyor mu diye sordum o zaman olsun bakarız dedi bazı doktorlar 39. Haftayı bekliyor ilk gittiğimiz bir doktor vardı o 15 inde alırım demişti bilmiyorum bu ay gittiğimde tekrar sorucam
1prensesannesi_ Gamzessa1905 ben hem kısa kollu hem uzun kollu tercih ettim kısa kollululari içlik olarak giydiririm diye düşündüm ☺️
Marly21 Gizemmiray35 aslında ne kadar geç o kadar iyi ama normal doğum sancısı olabilir gelebilir diye 38de en geç 39 başlarında sezeryan şart ise alıyorlar bildiğim kadarıyla. Doktorun en iyisini bilir canım ben de doktorumu dinlicem
Gizemmiray35 Marly21 evet canım mecbur doktorlar ne derse dinlicez zaten nts ye giriyorsun son haftalar sancı çıkarsa riske atmazlar herhalde Allah sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin