Elifyagmur 1palyaco hayır bana öyle bi bekleme süresi vermedi evde düşük yaptım kürtaj degildi belkide ondan dememis olabilir
pembeblog 1palyaco Kalp atışı yoktu ilk gebelikte kanama oldu bebek alindi 1 aylık filandi snra tekrar 1 ay snra gebe kaldm
50rbayvzz 1palyaco suni sancı ile düşük taptım ve kürtaj yapıldı en son. Şuanda 7 haftalık hamileyim inşallah rabbim kucağımza almayı nasip eder
_Tuggce 1palyaco benim 5 Şubat’ta düştü 5 haftalıktı kürtaj olmadım regl olmadan ertesi ay tekrar hamile kaldım. Kendini hazır hissediyorsan oluyor bence Allah bilir tabi