1palyaco İyi akşamlar , düşük/kürtaj yaptıktan sonra gebe kalan var mı? Ne zaman süre sonra kaldınız?
Elifyagmur 1palyaco ben bi düşük yaşadım 3 ay sonra tekrar hamile kaldım ama daha cok zaman gecmeden kalanlarda oluyo
Sermec27 1palyaco canım benimde İlk bebeğim kürtaj olmuştu kürtajdan iki ay sonra ilk oğluma hamile kalmıştım onu da kaybetmiştim sezaryenden 6 ay sonra ikinci oğluma hamile kalmıştım o çok şükür sağ salim doğdu şimdi 2 yaşında tekrardan bebek istedik oğlumun kardeşi olsun istedik ilk Aydan da hemen hamile kalmıştım ama onu da kaybettim 7+4 de kalbî durmuş 4 gün önce kürtaj oldum bir daha ne zaman olur olur mu Allah bilir rabbim bizleri sevindirsin İnşallah kucağımiza alacağımız evlatlar nasip etsin 🤲
Buse4175 1palyaco kürtajdan 9 ay sonra hamile kaldım şuan 25 haftalığım sadece bir adet dönemi bekle demişti doktorum bana
-merve13 1palyaco 7 haftalık kalp durmasıyla kendim düşük yaptım adet tarihimle birleştiği için doktorum 2 hafta beklememi sonrasında sorun olmadığını söyledi (kürtaj olsam üç ay bekletecekti) şuan tekrar 7 haftalık hamileyim çok şükür hiç bir sorunumuz yok
1palyaco Elifyagmur genelde üç ay bekleyin diyor doktorlar siz beklediniz mi de üç ayın sonunda hamile kaldınız acaba ?
Sermec27 Dmt0 ilk kürtajda kese yanında baya büyük bir kanama alanı vardı o keseyi bozmuş ondan kaynaklı olduğu düşünülüyor ilk oğlumda hiç bir sebeb bulunamadı doğuma kadar herşey güzeldi detaylı ultrason şeker yüklemesi herşey güzeldi genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi yapılmıştı hiç bir şey çıkmadı ikinci oğluma hamileyken kan sulandırıcı iğne kullanmistim sağ salim doğdu çok şükür bu bebeğimde de kan sulandırıcı iğne kullandığım halde kaybettim ortada gözüken bir sebeb yok pazartesi kontrol var patoloji sonucu ne çıkar bilmiyorum
1palyaco Sermec27 başınız sağolsun çok geçmiş olsun . Bende kürtaj oldum bana doktor üç ay düşünme bebek ses doktoru dinleyeceğim tabiki ama merak ettiğim için sormak istedim kim ne zaman hamile kaldı . Allahım isteyen herkese sağlıklı bir bebek ve gebelik nasip etsin inşallah
Elifyagmur 1palyaco hayır bana öyle bi bekleme süresi vermedi evde düşük yaptım kürtaj degildi belkide ondan dememis olabilir
Sermec27 1palyaco çok sağ olun doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlatlar nasip etsin inşallah 🤲
Dmt0 Bende kürtajdan 10 ay sonra hamile kaldım fakat 5 ay ara vermiştik, 5 ay denemeden sonra oldu. Rahmim t şeklinde imiş, 2. De düşerse operasyon yapılır dendi, şuan da kanamam var yine düşük riski var :(
Seastar88 Benım 8 haftalık ıken kalbı durmustu bebegın doktorum 3 ay yenı bebegı yasakladı.toplamda 5 ay içinde yenıden oldu cok sukur ama bu sefer kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum önlem olarak.
ggelen 1palyaco benim de doktorum 2 ay bekleyin demişti o da rahimin kendini toparlaması için ben kürtajdan 1 ay sonra hamile kaldım kazara oldu 13 haftalık olduk şimdi çok şükür sıkıntı yok ikiz gebelik
Hlya123 1palyaco merhaba ben 3 ay sonra rahatlıkla kaldım şuan 12+2 deyim doktor hiçbir sıkıntı yok diyor allah sizlerede nasip etsin en kısa zamanda çok zor süreç gerçekten insanın içindeki o korku geçmiyor birkez düşük yaşayınca…