Bezelyeannesii Aden ismi sizce erkeğe verilir mi ? Unisex isim midir yoksa sadece kıza mı konur? Oglum olacak ogluna bu ismi veren var mı aranızda. Cok istiyorum ben de ama cok cekiniyorum ☺️
minikmucizeemaak Bezelyeannesii bende kızım olursa istiyordum ama oğlum olacak, erkeğe yakışmıyor diye düşünüyorum canım 😇🤭
gulayse_38 Bezelyeannesii daha çok kıza gidiyor erkeğe arden daha güzel oluyr. kız olursa aden erkek olursa arden koycaktık erkek oldu 🤣 çok da yakışıyor kendi de ismi gibi kibar güzel
Replay Bezelyeannesii genel olarak unisex bir isim bizde kızımıza Aden ismini vereceğiz inşallah 🙏 bence kıza mı erkeğe mi gidiyor diye düşünmeyin eşiniz ile sevdiyseniz verin gitsin 🥰 Nurcan adında erkek adı oluyorsa Aden de çokta güzel olur sağlıkla gelsin minik mucize 🌸🙏
Bezelyeannesii gulayse_38 sağlıcakla büyütün insallah ☺️ cok güzelmiş gerçekten daha once duymamıştım ❤️
minikmucizeemaak Bezelyeannesii Erkeğe de Arden soyanları gördüm anlamına hiç bakmadım ama istersen düşünebilirsin 💙
1222ko Bizim kızımız olucak ve aden ismine karar verdik herkes çok beğendi ve bnce enerjisi yüksek bi isim 🙂🙂
miray_aden Bezelyeannesii Niye cekiniyorsunuz onu anlamadim benim de oglum olacak adini Aden koyucaz degistirmeyi de dusunmuyorum acikcasi bana da kiz ismi gibi gelmiyor. Anlam olarak da sadece kizlara verilebilecek bi anlami yok ki.. Anlami guzel kiz eski prenses falan olsa anlarim belki ama alakasi yok 😂
Bezelyeannesii miray_aden cevremizden cok tepki alinca tereddütte kaldim yoksa bizim icimize cok sindi ☺️
gizemm0_ Bezelyeannesii Bizde Aden ismi koyucaktık yalnız anlamını araştırdık lanetlenmiş bir kavim ismi olduğunu öğrendik kuranda geçiyor diye her ismi koymayın kızlar iyce araştırın bebeğinizin hayatını etkiliyor
Bezelyeannesii gizemm0_ bu konu o kadar karmasik ki bazi hocalara bile danıştık bunun aksini söylüyor bazıları sizin dediginiz gibi
-Naz- Bezelyeannesii merhaba bende önce Aden diye düşündüm erkek ismi olarak sonra kıza yakışır dye adem ismini düşündük 1 haftam kaldı doğuma 😊