Benanneoluyorum ben ameliyattan 2 saat sonra gözleme çay yedim😂. Çokta takılmayın odama gelir gelmez su içtim doktorum izin verdi
Ha noldu bişi olmadı yani. Sadece bol bol kaynattığım kayısı suyunu içtim çok faydası oldu. İlk 10 gün bende karin yanmasi ağrısı fazlasıyla oldu yattığım zaman kalkmam çok zor oluyordu sonrasında kademe kademe acılar ağrılar kesiliyor zaten ağrı kesici içiyoruz. Büyük ölçüde ağrıyı en aza indiriyor. Klasik olacak ama yürüyerek açılıyorsunuz ben 3 günlükken bebeği anneme bırakıp çarşıya çıktım gezdim yemek yiyip geldim eşimle. Yatarak insan daha kötü oluyor. Ameliyattan sonra küçük abdeste çıkarken idrarda yanma oluyor ben korkmuştum doktoruma sordum sondadan kaynaklanıyormuş ben enfeksiyon oldum sanmıştım sonradan zamanla geçti. Güzel doğumların olsun inşallah 🙏