Benanneoluyorum Kızlar selam.. Doğumuma 5gün kaldı spiral ile doğuracağım, tecrübelerinizi paylaşır mısınız. Kaç gün ağrı acı fazla oluyor? Normal yeme içme düzenine ne zaman geçiliyor? Ne zamandan sonra tam anlamıyla iyileşmeye başlıyorsunuz? Şimdiden teşekkürler🌸
Irane Benanneoluyorum Merheba canim ben 25 nisanda sezeriyyan oldum en uzun agrilar 10gun suruyor tam iyilesmeyi iki ay surdu simdi 2ayimizdayik turp gibiyim oyle birsey olmadi gibi hiss ediyorum
Tugceee95 Benanneoluyorum 12 gun once sezeryan oldum 3.gun ayaklandım suan hıcbı agrım sızım hıcbseyım yok tamamen sana baglı bence bu durum yatmazsan cabuk ayaklanıyorsun yemek konusuna gelınce gaz yapmayan seyler harıc hersey yıyorum ben yedımde bı sorun yasamadım
Benanneoluyorum Irane Maşallah canım, geçmiş olsun güle güle büyüt bebişini inşallah😊 Peki bir şey daha merak ediyorum kendini istemeden de olsa zorladığın zamanlarda ağrın acın oluyor mu?
Irane Benanneoluyorum deymez canim sap salim gelsin minnosumuz evet agri oluyor ilk 10gun cok agri oluyo dozmelisin agei biliyomusun ne gibi oluyo adet agrisi gibi amma ondan cok agdi oluyo birde ameliyyatdan sonra bol su ic gezmeye calis zor oluyo gezmey biliuorum amma kendivi zorla suyu zatwn ozun istiyiceksin ameliyyaydan sonra su tuketki bas agri olmasin
Benanneoluyorum Tugceee95 Geçmiş olsun canım, güle güle büyüt bebişinide. Peki kaç gün destek aldın yatıp kalkma olsun lavabo ihtiyacın olsun😊
Tugceee95 Benanneoluyorum sagol canım zaten bı gece hastanede yattım sagolsun esim kayınvldem annem yanımdaydı ılk gun bıraz zor oldu kalkmak destek alarak kalktm tabı 3 gun zorlandım sadece oturup yatablıyordum ama kalkrken belımden bırı tutuyordu 3 gunun sonunda 4 5. Gun derken kendılıgınden oluyor zaten hıc zorlanmadım ondan sonra zaten bı sure uyusuk oldugun ıcın halıyle sag sol donmede yapamıyorsun bı kac gun sadece tavsıyem cok yatmamaya calıs wc ıhtıyacıda ben kendım oturup kalktm hep ama altımı falan gıyınırken cekerken 3 gun esim sagolsn yardım ettı
Benanneoluyorum Irane Teşekkür ederim canım, suyu çok öneriyorlar bi an önce yürümeye çalışacağım ve bol bol yürüyeceğim inşallah bi an önce iyileşebilmek için
Canan-02 genel anestezi ile sez olmadıktan sonra hepsi atlatılır ben genel oldum düşmanıma yaşatmasın rabbim
Benanneoluyorum Canan-02 Çok geçmiş olsun, bebişinizide güle güle büyütün inşallah. Ne yaşadınız öyle ya
Smyye0303 Benanneoluyorum ilk gün ağrım oluyo sonra ağrı kesici serum falan veriyorlar söylemende lazım mutlaka tabi bunu sonra hiç olmuyor yatarsan ağrır arada bı kalkıp yürü yürüyünce ağrın olmuyor evde😊 iyileşme süreci sana bağlı canim ayaklandikca toparlanirsin zaten. Yemen’e icmene dikkat et gazlı yiyecek içecek yeme yoksa çok çekersin bebeden 🤣bol bol sıvı meyve suyu kayısı kompostosu iç helva ye çorba bol.bol.yesillik yemelisin.sut olsun diye bakarsın nettende 😊
Benanneoluyorum Smyye0303 Teşekkür ederim canım, sanada geçmiş olsun güle güle büyütürsün bebişinide inşallah😊 Tavsiyelerini dikkate alacağım
Leman2001 Benanneoluyorum bendedd 2 gün kaldı içim içimi yiyo valla korkumu heyecanmı adını koyamadığım bir hiss var
Benanneoluyorum Leman2001 Korkutma kendini, gözünde büyütme öyle de böyle de yaşanacak bebişine odaklan🌸
Kbrakblut Leman2001 benimde 3 gün kaldı heyecandan bende duramıyorum . İkinci sezeryanım olacak . İlki rahat geçmişti inşallah bu da kolay olur çabuk iyileşirim