berdem6 KIZLAR 33.HAFTAMDAYIM.NE OLCK BENIM HALIM:) SEZERYANDAN KORKUORUM NORMALDENDE KORKUORUM .GENEL ANESTEZIDE UYANAMAMAKTAN,HADI DIYELIM UYANDIM UYANMANIN AGRILI OLMASINDAN KORKUROUM.EPIDRAL DE PANIK OLURUM DIE KORKUORUM.ISTIYORUMKI DOGUM YAPIYIM AMA IGNE DELIGI KADAR CANIM ACIMASIN:dd:d:d::d BIYIK ALDIRIRKEN GOZU YASARAN INSANIM ALLA ASKINA NASIL CIKCAK BU COCUK :d:dd: :))))))
Bskrt berdem6 ben de sezaryen dikişinden kokuyorm, normal doğumdaki dikişten daha çok korkuyorm😁😁😁 Spinalde başım ağrır diye korkuyorum, genel anestezi de sütüm gelmez diye korkuyorm🤦♀️ Keşke başka bi yolu olsa 🤣🤣🤣
Ozlmmm Ay o bıyık aldırırken ki acı tarif edilemez 😀😀 normal Doğum istiyorum nasıl doğurucam 30 günüm var korku sardı beni de bu çocuk elbet biryerden çıkacak ama nereden nasıl 😃😃
berdem6 Ozlmmm ayyy sormaa kuzumm:) valla guluyorum artık kendımeee:) ucuncu bı doğum seklı sansım olsa onu secıcem:D marıfetmıs gıbı ne kadar sezeryan ve normal doğum hıkayesı varsa hepsını okudum netten :D fazla bılgıde ıyı dıılmıss:D
berdem6 Msalbyrk hayırslısıyla cıkaydııı :) vaktınde ve sağlıkla olsunda bı sekılde cıkcak dıorum.her sabah uyandığımda farklı bı doğum seklıne karar verıyorum:)
Ozlmmm berdem6 İyi değil tabi milletin başına neler geliyor sanane niye okuyorsun dimi bırak bilinmezlikle bekle Acıdan ölmezsin ya diye telkin veriyorum kendime ama herkesin acı eşiği farklı gün yaklaştıkça kaçarın olmadığını daha iyi anlıyorsun. Şöyle azıcık yalancı Doğum sancıları şiddetli girse de nasıl bir şey anlasam o derece psikopatlaştım 😃
Esomami berdem6 😂😂😂ben videolari bile izliyormm basa gelen cekilir bilmem daha iyi bence bilmeyince daha cok tirsmistm ilk bebisimde
berdem6 parasetamoll odaa fantastık :D ben gecen sey duşundum bı fermuar yada bölme olcak .doğum zamanı açılır kapanır.acıcaklar alıcaklarr::::::)
berdem6 Bskrt ahh o korkularrrr :) ama bı dogurayımmm her yerde anlatıcam soyle doğurdum böyle dogurdummm dıyeee:D ne sekılde cıkcagını ben bıle merak edıyorum artık.spınalmı genelmı epıdralmı normalmı .sorular sorular:)
berdem6 Ozlmmm ayyyyy :) bende okumıycam dedıkce dahada okuyasım gelıoo.:) hayr kımısı cok kolay dıo kımısı cok zor.mıllet acık kalp ameliyatına gırıo benım kadar korkmuoo:D
Berfin2626 Ozlmmm Ben ölüyordum vallah 😄 ilk Doğumda 4 buçuk saat sürüyormuş sancı doktorum öyle demişti hatta sancılarım başladığında kaçta doğacak çocuk demiştim 11 de dedi bekleyemem o kadar ölürüm demiştim ama rabbim dayanma gücü veriyor hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin rabbim Doğumdan sonra o cennet kokusunu aldığınızda hersey geçiyor 🙏♥️😘
Selin13 berdem6 yalnız değilsin 21 günüm kaldı ödüm patlıyor hepsinden korkuyorum aklıma getirmemeye çalısıyorum her gün sokaklarda gezıyorum inş yolda tutmaz sancım . nabzım dusundukce 130 oluyor 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ama yalnız değilsin herkes korkuyor panik oluyor
berdem6 Selin13 ben bitek be. Bu kadar korkuyorum die dusunuodum.instagramda goruorumm herkes musmutlu kaygisiz bekliomus gibi gelio dogumu :)
Devran Ben 19+4 üm le beni şimdiden korku sarmış 😂 bıyık alıyorum evde makinam var aldırırkende sıkıntı yok ne edicem nasil çıkıcak bende merak içersindeyim 😂
berdem6 Devran yaaaa :) ben o haftalarda aslan kesilmistim.dogururum yaa herkes doguruoo sezeryan olsa ne olur uyurum dalan diodum :) sona dogru geldigim hale bak :)
Prensesim77 berdem6 yine en rahat olanı epidural normal Doğum gibi ama inanki bana kalsaydı sezeryan yapardım😅
Ozlmmm berdem6 Kaç günün var senin 😀😀 korkunun Ecele faydasının olmadığını o Doğum anı anlıcaz sanırım. Böyle sert tavırlarla kendimi kendime getiriyorum iyi oluyor 😃
Esomami berdem6 biyigini kasini aldirirkenden az aciyo bence spinal sezeryan oldumm bebisimi gorunce panik korku bise kalmamistiki zaten sakinlestirici yapiolar sndi 2.ye hamileym 32.3 haftaligim gene spinal olucam 😂😂 cok eglenceli gecio bitek kotu dusunme bence
aysgldlrl67 Esomami benimkini de sen doğursana.lütfennnn 😂😂😂 yarin benim de sezaryen .. korkular korkular korkularrr 😣😣😣🤗🤗🤗😇😇😇
berdem6 Esomami ayy videolar istemesemde instagramda karsima cikio.neredeyse sezeryan ameliyati yapacak kadar bilgiliyim su an :)
berdem6 Ozlmmm 46 gunum kaldi kuzum.ben telkinde cigir actim :) denemedigim sey kalmadi.son gece yi dusunemiorum o korkuylaa nasil sabah edicem die.gozumun onune sedyeler amaliyat ortuleri gelio :)
berdem6 Cilga ayy son 4 :) hayrlisiyla gelsin bebisin kuzum.ben son 4 de burda nasil postlar acicamm kimbilir :)