Ben sezeryan dogum yaptım iki takım goturdum alt ust olanlardan bir takım yettı hiç kirlenmedı lastik yuksege gelıyor zaten sezeryan yerı külot lastıgının tam hızzasında kaldıgı ıcın skıntı olmuyor. Normal hayatta hangısı size konforlu gelıyorsa dogumdada onu tercıh edın bence