Sezeryan ya da normal doğuma göre değişir sanırım bu ben şu an her şey normal doğumu gösteriyor diye düğmeli alt üst takımı aldım lastik sıkıntı olmaz göbeğe diye ama elbise kolay oluyor diyen de var , burda bekleyeyim tecrübeli anneler gelir belki 😂