Sunayaz [bilinmeyen] benim 2 düşük oldu en son onu yaptırdım çok şükür bişey çıkmadı sonra 1,5 ay sonra hamile kaldım Allah’ıma şükürler olsun
Yasmnnn Zeyna0607 sadece film cekilirken 10 saniye sancı çektim sonra hiçbir şekilde ağrım sızım olmadı çok şükür, bence anesteziye hiç gerek yok canım
Elfnannesi 1htcgl ne alakası var ya sonuçta orası ameliyathane tmm belki odaları fln pis olabilir ama ameliyathane doktorların bazen saatlerce içinde durup ciddi bir iş yaptığı yer temiz olmak zorunda ve gayette temizdi özelden Bi farkı yok