1htcgl Arkadaşlar bu rahim filmi çok pahalı 1000 tl ye kadar çıkıyor devlette de yaptırmak istemiyorum özel sağlık sigortasıda karşılamıyormuş sanırım nasıl olacak bilemedim 🤷♀️😐
Deletedmom2224 1htcgl ben 300 liraya yaptirmistim o kadar pahalı da değil aslında 1000 lira çok fazla demişler iyice araştırın 😊 devlette yaptırmayın makineleri çok eski ayıldım bayıldım diyenler genelde devlette yaptırdığı için öyle diyorlar 😊
Sunayaz 1htcgl iyice araştır canım bende düşüklerimde yaptırdım heryere sordum en son 500 e yapan özel hastane buldum ve yaptım
Neroizm 1htcgl Ben gecen sene Kasim’da Ankara Denge laboratuvarinda 500 TL’ye yaptirdim. 1000 cok demisler.
Deletedmom2224 1htcgl nerede oturuyorsunuz ki istanbul gibi bi yerde 300 liraya yaptırdım ben çok da geçmedi 1 sene olmuştur en fazla
Myhoney 700 tl ye anestesili yaptırdım.cnk herkesden dehset sancılı baygınlık gecirdim diyeni duydum korktum
Elfnannesi 1htcgl ne alakası var ya sonuçta orası ameliyathane tmm belki odaları fln pis olabilir ama ameliyathane doktorların bazen saatlerce içinde durup ciddi bir iş yaptığı yer temiz olmak zorunda ve gayette temizdi özelden Bi farkı yok
Yasmnnn Zeyna0607 sadece film cekilirken 10 saniye sancı çektim sonra hiçbir şekilde ağrım sızım olmadı çok şükür, bence anesteziye hiç gerek yok canım
Baharonder Ben istanbulda yaptirdim o ay hamile kaldim cok sukur 350 liraydi ozel hastaneydi cok kisa suruyor ben igne bile olamam ama bebek icin dayaniyorsun yapicak bisey yok korkmayin hemn bitiyor