Helinnn1 bu konu hakkında bıkmadan usanmadan saatlerce yazıp anlatabilirim. 26. Haftada başladı suan 36’yız hala devam ediyor. Yürürken, yatarken, bacaklarımı az biraz fazla açarsam ya ne yaparsam yapayım bu işlemlerin vajina kemiğinden geçtiğini asla bilmezdim.
Yatakta sağdan sola dönemez, uzanıyorsam oturamaz haldeyim. Dehşet bir acı ve asla eksilmiyor. Doktoruma da sordum, bebeğin büyümesiyle birlikte eklemler, bağlar, rahim baskısı, bebek ağırlığı vs çok etkeni var ağrının, doktor normal dedi çünkü vajina kemiği ağrısı yani pardonda resmen şeyim ağrıyor 😅Kimine vitaminler iyi gelmiş, bana ne magnezyum ne d vitamini ne kalsiyum hiç etki etmedi. Aynı acı artarak katlanarak devam ediyor her gün saat saat.
Doğumdan sonra geçiyormuş ama bu ağrıyı yaşayan çoğu kadın öyle söylemiş. İnşallah sana vitaminler iyi gelir de acın diner 🙏🏻