Kivircikkuala biz acı çektiğimiz için abartıyor muyuz 😄 böyle şeylere yorum yaparken sadece kendi deneyiminizi anlatın, sonra karşıdaki size inanıyor ve acı yaşadığında travma oluşuyor, ben bunları yaşadım umarım siz de rahat atlatırsınız demek en güzeli. Ben acı çektim mesela ama size göre abartıyormuşum 😄 hayattaki her şey kişiye özgüdür bir tek bu değil, kendi deneyiminiz neyse onu paylaşın hiç bu kadar komik yorum görmedim