Esra_Omer_21 canım ben özelde de randevu bulamadım, kendi doktorum almadı mesela, bu ay yaptırcam diye inat ettim en son bi hastane buldum zaten anestezisiz yapmıyorlardı, ben normalde anestezi istemiyordum, ama her şerde bi hayır vardır, sağ tüpüm tıkalıymış ve işlem anında doktor gönderdiği sıvıyla açmış, yarım saat sürdü ve uyandırdıklarında sızlanıyordum ağrım vardı, evet çabuk geçti ağrı sızı ama 3 gün tuvalete gittiğimde tuvaletimi bile sancıyla yaptım baskı hissettim ve adet kanaması gibi kanamam oldu. Ama iyi ki cesaret edip yaptırmışım diyorum çünkü hiçbir kan sonucumda sorun yoktu ve ben kendim araştırıp hsg çekilmek istediğimi söyledim. Böyle bi sorunum olacağı aklıma gelmezdi. Kesinlikle yaptırmalısın