Prensesannesi14 yok öyle alttan falan verilmedi damar yolundan verildi. Ben en çok otur kalk yaptım ağrılar siklasinca da sıcak suyun altına girdim sağolsun annem belime falan masaj yaptı sıcak su ile. İşte su burda çok işe yarıyor kaslari rahatlattıgi için ağrıları kolay karşılıyosun. Yürüdüm otur kalk yaptım yatağı ellerimle tutup bir sağ bacağımı kaldırdım bı sol bacağımı kaldırdım. Mesela normalde insanlar 3 4 cm ile hastaneye yatıyor bende açıklık 1 cm bile yoktu silme 1 cm demişti doktor. Yani şimdi ne yalan söyleyeyim 24 saat çekip sezeryana gidende var ama onlar artık nadir olan şeyler oda yasanacaksa Allah’ın takdiri yaşıyorsun zaten ama onları dinleyip kendini korkutma. Ben doğumla ilgili hiç bişey okumadım resmen kör cahillikle girdim ve bunun çok faydasını gördüm kendimi korkutmanın hiç bir anlamı yokmuş. Ben zaten sezeryandan çok korkuyordum şükür olmadı şimdi birde arkada bir oğlum var onun için normal olsun ki hemen toplanayim istiyorum.