Sukran63 anladım yok wala benim sancılar yaygın assahiya bıçak saplantısı gibi sancı giriyor
Misal şu an evin içinde yürüyorum penguen gibiyim remsen belime ve karnıma sancı giriyor oturunca geçer diye korkuyorum geçerse yalancı sancıdir çünkü geçmemesi lazım hangi pozisyonda olursa olsun gerçek sancı öyleymis