Ndozblbl 34 de makat gelişti. 36 da baş aşağı olduk. Simdi 38 yine makat geliş 😅 hayırlısı ne ise o şekilde olsun bakalım
Bhrbynl Cananpekfe ben 37+6 haftalığım bebeğim hala ters duruyor dönmesini bekliyorum normal doğum için inşallah döner
Birprensesannesi2525 37 ye giricem hala ters duruyor ama ilk doğumumda kızımda çok geç dönmüştü o yüzden sıkıntı yapma ben hastanede dönen bile gördüm birkaç egzersiz var YouTube da tavsiye ederim