Sevdahoca hiç korkma benimde böyle oldu, 1400 çıkması gereken yerde 600 çıktı sonucum. Ertesi gün bir daha verdim 1400 çıktı tam net 2 günü dolu dolu beklemek gerekiyor bence, bende 2. Günün ortasında vermiştim tahlili, canını sıkma yüksek çıkar bence hayırlısı ile kendimden biliyorum ☺️