Kızlar benim hamileliyimin ilk haftalari bazen karnimin asagisi acıyor. Sancı gibi. Fakat tüm gun olmuyor. Kisa bir sureliyine. Ayağımı kaldirb uzandığım zaman çabuk geçiyor. Bu niye boyle oluyor?
Bu arada ben nisanda dusuk yaptim mayisda adet gördüm və Haziran’da hamileyim. Çok korkuyorum yardım edin lutfen