Gencoglugizem Sizinde gebeliğinizin erken döneminde bel ağrınız oldu mu ,Tam da kuyruk sokumu olduğu bölgede?
Aylinsevim Gencoglugizem evet canım 37 haftaligiz hala var ama ilk haftalarda daha çok vardı niyeyse agri
___5 Gencoglugizem ay benim oldu aglaya ağlaya doktora gittim yürüyemedim korkma ama bende düşük tehlikesi ve idrar yolu enfeksiyonu varmış. Kanamam olmadı şükür. dinlene dinlene geçti şimdi 14 haftalık olduk ama ara ara ağrıyor.cok kotuysen bı doktora git deerim canım.
Sabina13 Gencoglugizem ogluma hamileyken bende de oluyordu bel agrisi…azicik ayakta kalimca agrirdi..suan kizima hamileyum hic bel agrim yok
smnbr Gencoglugizem Sanırım gebeliğin ilk haftalarında ya da döllenme olurken mi ne o zamanlar müthiş bel ağrım boyun ağrım oldu. Evde pilates yapıyodum onu bırakmıştım ve yastığımı falan değiştirmiştim o derece
Tugbacds Aylinsevim hadi bakalım kolaylıkla sağlıkla al inşallah kucağına🥰 bi teori duymuştumda erkek hamileliğinde bel ağrısı oluyo diye ama ne kadar doğru bilmiyorum tabi hurafe de olabilir🤷♀️
Gencoglugizem Ay evet yaa gerçekten çok ağrım oluyor uykudan uyanınca yok şöyle 10 dakka geçiyor tak başlıyorlar ağrım
Aylinsevim Tugbacds bende duydum bu durumu erkek anneleri genelde diyordu ama dediğin gibi ne kadar doğru bilinmez ama bendede oleydi hamile kaldığım günden beri bel ağrısı var🫠🫠
Aylinsevim Tugbacds Amin canim benim sende hayırlısıyla hamilelegini atlatır ve kavuşursun inşallah sağ salim
Feyzabeyoglu Tugbacds doğru olabilir bence ya Kızım da hic agri olmadi belimde Oğluma hamileyim belimin sağ tarafı cok ağrıyor yara gibi Hiçbir pozisyon da iyi gelmiyor 😢
Tugbacds Aylinsevim bakalım çok heycanlı zamanlar valla güzel olsun herşey sağlıklı olsunlar da cinsiyetin pek önemi yok😊
Tugbacds Aylinsevim amiiinn inşallah canım ilki düşükle sonuçlandı 10 ay sonra buna kavuştuk bakalım dualarını beklerim canım tam kabul olcak dönemlerdesin ☺️☺️
Aylinsevim Tugbacds oyy canım ederim tabiki yeterki sağlıklı olsun Allahm bir daha aynı durumu yaşatmasın ne sana ne eşine minigimiz sağlıkla gelsin yeterki kız erkek farketmez tabiki ama niyeyse erkek hissetim🫢🫢
Tugbacds Aylinsevim teşekkür ederim çok sağol canım benim eşimde erkek hissediyo bende bu sefer kız hissediyorum ama bakalım hayırlı evlat olsunlar bizlere inşallah 🥰
Tugbacds Aylinsevim daha çok küçüğüz ama kap atışımızı duymadııık bebişi görmedik çarşamba günü gidicem bakalım inşallah her şey yolundadır bi kese gördük sadece o kadar