Kızlar merhaba, normalde 8 Ağustos da randevum vardı 22+0 ken detsylı için, ama geçen burada bir postta dikkat ettim erken gidenler de vardı. Bende 22 Temmuza çektim randevumu 19+4 oluyorum. Var mı benim haftalarımda gidenler, nasıl geçti? İnşAllah tertemiz sonuçlar alalım hepimiz🩵