Minik1Civciv gittim cnaım 4 hematoloji gezdim, hematologlar faktör 5 i pıhtılasma sayıyoyor mfhtr leri pıhtılasmaya sebebi olark görmüyorlar, gata dan görüş aldım bir tek ordaki doktor en az 6 bin demiş. Daha gebe kalmadan, ist da sadi konuktan hasekiden çam sakuradan görüş aldım hepsi biz veremeyiz kan anlamında pıhtılasman yokmgebelik için olanı kadın dgmcu belirleyecek dedi. Sakurada perinatoloji tskipli oldm bi süre, orası kan sulandırıcıya gerek bile yok dedi, artık ne derler caresiz kaldım. Umarım yetiyordur. Çars zeynep kamilden randevum var perinatolıjiye bakalım oradaki doktor ne diyecek.