Havvakuss geçmiş olsun cnm, bnmde iki kaybım vr. Bi dogumdan sınra oldgu için birinde iğne kullndm birnde kullanmadm.suan 0.6 kullanıyorum 77 ile kaldım ama suan 85 im. Benimde aklımda yetersz mi diye. Kac dktr gzdm hepsi bana kızdı cok karısıtıryorsub diye, aklım karman corman. İnş iyi bir dr denk gelirsn, nerde yasıyorsun?????