Mumu_1234 pişik kremi desitin, vücuduna kullandığım bir krem var banyo sonrası Bioderma, şampuan olarak üni baby çok iyi geliyor , deterjan olarak Dalin kullandim, sonra e bebeğin kendi markasini aldım beşlik bidonlarla satılıyor onlardan aldım baya memnunum . Ben bol bol pudra da kullanıyorum tüm isilik vs hepsine iyi geliyor Johnson in pudrası , bu şekilde :)