B-et1 E-mloz06072 benim de son 2 🫶🏼 Pazartesi dolu dolu 40 haftalığız doktor istersen bekle istersen bekleme dedi 40 dan sonra kakasını yapma riski var ve zaten kilo almaya devam edeceği için normal doğuramam diye düşünüyorum. Hiç o riske girmeyip pazartesi suni sancı almayı düşünüyordum. Sizin planınız nedir
E-mloz06072 B-et1 ben 39+5 planlı Sezeryan hatta doktor daha erken alıcaktı ben kabul etmedim bebişlerinizin boy kilo nasıl acaba
yinehamile E-mloz06072 benimde son 2 pazartesi sezaryen olacam, oğluma kavuşacam diye biraz heyecan, 17 aylık kızımdan 2 gün ayrılacam, kuzucum bensiz ne yapar diye biraz kaygı var.
agaadfsdqqaa Ozoooo ay benimde son 4 normal bekliyorum ama gelmiyor bebekte iri diyorlar ne yapacağım bilmiyorum
Svlgnr Dalklncebru benim 2 çocuğum büyük biri 18 biri 15 yaşında :) küçüğüm 5 yaşında ve şimdi bebek olacak o yüzden zorlanacagimi sanmiyorum. Seninde herseyin üstesinden geleceğine eminim. Su akıp yolunu buluyor merak etme:)
Dalklncebru Svlgnr ayy masalalh ne güzel benimki en büyüğü 5 yaşında ikincimde 3 biraz zorlanacagim ama inanıyorum herşey çok güzel olacak.🥺😍🧿
Svlgnr Yonxz_2134 birinci den sonra hepsi kolay oldu benim için çünkü psikolojik neyle karsilasacagimi bildiğim için serumlar biter bitmez kalktım ayağa hiç zorlanmadım. Tabi bünye meselesi benim ağrı eşiğim biraz yüksek:) hiç zorlamazsin diye düşünüyorum
GizemBurak Yonxz_2134 bende bnu cok merak edyem 2 agstsda benmde 😁 ilki kolaydi ama bnu hc bilmyrm kafam allk bullak herkes bsey dio
GizemBurak Yonxz_2134 insallah vallaa onlr dio karna bastrdlr benm hc oyle bisi olmadi kimi dio varis corabi gydrdiler kimi dio kum torbasi koydlr ama bende hc biri olmadi toplasan 40 dakka anca suruo snra uyuskluk gecdi kalkdm ayaga birz kalrkn tansynm dusdu snrasi kolaydi insallah hepimizin boylw olur yaaa kolay kolat gecsn
B-et1 E-mloz06072 geçen pazartesi tam 39 haftalıkken 50 cm boyu 3600 de kilosuydu ama şimdi ne kadar olmuştur bilmiyorum