Yonxz_2134 Svlgnr merhaba cnm ben de 1 Ağustos da 2 ci sezeryan ım var ilke göre daha mı kolay yoksa ilke göre zor mu
Dalklncebru Svlgnr ablaa nasıl 3 çocuk yaaa evde nasılsınız bende iki haftaya 3ncu dogumumu yapacağım kızım olacak inşllah öncesi iki oğlan getebilecekmiyim korkusu var 🥺
Dalklncebru Yonxz_2134 valla ilkime göre ikinci daha çok zor du benim için şimdi 3 ncüyü yapacağım 2 hafta sonra aşırı korku vs var 🥺
Svlgnr Yonxz_2134 birinci den sonra hepsi kolay oldu benim için çünkü psikolojik neyle karsilasacagimi bildiğim için serumlar biter bitmez kalktım ayağa hiç zorlanmadım. Tabi bünye meselesi benim ağrı eşiğim biraz yüksek:) hiç zorlamazsin diye düşünüyorum
GizemBurak Yonxz_2134 bende bnu cok merak edyem 2 agstsda benmde 😁 ilki kolaydi ama bnu hc bilmyrm kafam allk bullak herkes bsey dio
agaadfsdqqaa Ozoooo ay benimde son 4 normal bekliyorum ama gelmiyor bebekte iri diyorlar ne yapacağım bilmiyorum
Svlgnr Dalklncebru benim 2 çocuğum büyük biri 18 biri 15 yaşında :) küçüğüm 5 yaşında ve şimdi bebek olacak o yüzden zorlanacagimi sanmiyorum. Seninde herseyin üstesinden geleceğine eminim. Su akıp yolunu buluyor merak etme:)
Yonxz_2134 Yrgnnnnnn aaa ne güzel aynı gün doğuracaz ozaman ama çok korkuyorum zaten az bir vakit kaldı 🥺
Yrgnnnnnn Yonxz_2134 bende çok korkuyorum uykularım kaçmaua başladı azaldıkça 😕inşallah sağlıcakla çabucak atlatırız o zor günleri 😕