Yelizdurmus41 cevriye35_ benimde oğlum Kerem o zaman sana önerim olsun kızıma hamileyim ırmak olucak ismi 😂
ruuukiye cevriye35_ Kerem ismi nasıl etkiliyor çocukları, ben de Kerem düşünüyorum da sessiz içe kapanık olur diyorlar.
KE_A Kızıma Laren ismini vereceğim, TDK da anlamı iyi huylu, temiz, dürüst olarak geçiyormuş, ben ismin kaderimize karakterimize etki ettiğini düşünüyorum onun icinde bu ismi kızıma vermek istedim , birde farklı ve kulağa hoş geldiğini düşünüyorum 🥰
Hilalina poncikkk Kızımın adı Toprak Lina genel de ilk ismi ile sesleniyoruz Şimdi oğlumu bekliyoruz Kuzey koyacağız Allah nasip ederse 2. Bi isim olsaydı Kuzey Aras olabilirdi
renklihersey- Cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa duru Umay uyumlu mu sizce kızlar, erkek olursa da Alparslan 🥰
Zynp8911 mylifeAslan cok kararsızım nasipse bi kızım olucak ama hala hiç bi isme karar vermiş diiliz suanlık kulağıma melis ismi hoş geliyor onunda anlamı yunan tanrıçası olarak gecıyor birde sevınc bal anlamına geliyor yanı cok cok kararsızım🤔
Ezgi1045 İkizlerim oluyorr kız olursa Alin ve Lina erkek olursa aslında Aslan koymayı çok istiyoruz ama ona uyumlu bir isim henüz bulamadık önerileriniz olursa yazabilirsiniz 💕