Sevval0308 mommys1 d vitamini, demir ilacı, balık yağı, magnezyum, troid ilacı birde akşamları progestan içiyordum 36 dan sonra kalsiyum demir d vitamini kaldi simdilik yola bunlarla devam zaten kızım yerinde rahat :/
Sevval0308 mommys1 35e kadar kullandım.herhangi bir kanamam vs de yoktu üstelik. 16.haftamda leke gibi küçük birşey görmüştüm doktorum progestan başlayalım dedi rahimde bebek tutma özelliği de varmış ya bence benim kız 39 bitecek ondan gelmiyor 😂😂
mommys1 Sevval0308 yaa bende 13. haftadayım doktor belki kız olabilir belli değil dedi bağdaş kurmuş göstermedi 😂 bana da bırak demişti ama benim bi düşüğüm var korkuyorum günde 1 tanede olsa içsem mi diyorum zaten bi zararı yok içsekte demi
Sevval0308 mommys1 valla cnm kafadan birşey diyemem ama dediğim.gibi benim birşeyim olmamasına rağmen günde bir tane ağızdan aldım. Rabbim hayırlı evlat etsin
Sunshine__ mommys1 neden günde 2 tane içiyorsunuz ki doktor mu söyledi çünkü bende kullanıyorum sabah aç karna 1 tane
mommys1 Sevval0308 amin canım inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın
Sunshine__ mommys1 tamam kuzum çünkü o günde 1 tane prospektüsünü okudun mu canım kullanma talimatını filan orda ne diyo