Bende şurda kalayım galiba 37. Haftaya kadar çalışabiliyorsan çalışabilirsin diye biliyorum şurda kalayım ben biraz araştırdım 32. Haftaya gelince doktorun raporunu yazayımmı diyor istiyorsan alıyorsun toplam 16 haftalık raporun var eğer istemiyorsan 37 . Haftaya kadar çalışma özgürlüğün var ama 37 den sonra raporun başlaması gerekiyor diye biliyorum 37. Haftadan sonra 16 hafta rapor hakkımız mevcut oluyor bem böyle biliyorum bilginize 😍