Anneyimbennanne Elim ayagim ateş gbi yanıyor. 36. Haftadayim. Hayırlısıyla doğmak istiyorum artık. 1 haftada sabahı zor ediyorum .. Sizde durumlar nasıl peki ?
alparslangur Anneyimbennanne yatmadan önce duş alıyorum vantilatör karşımda sabaha kadar çalışıyor bazen sadece iç çamaşırıyla yatıyorum ama sabah kalktığımda yine su gibiyim😫😫 Ne uykusu ne uykusuuu😞(19+1 haftalığız ilerisini düşünemiyorum.)🤦🏻♀️
z2944 Anneyimbennanne yoook bacım ne uykusu bi dahakine planlayıp kış bebesi yapacam yaz bebesi uyku uyutmuyooor🥵🥵🥵
Anneyimbennanne z2944 Ayy bende bende gerçekten bu nedir yaw . Nefes alamıyorum resmn. Hayır bir de ayaklarımın yanma saati belli sanki.. 🙍🔥🔥
Birrrcan z2944 yaa inanın bende aynısını düşünüyorum 😂çünkü yazın hamile olmak kadar berbatt bir şey yok
Anneyimbennanne Gulbahar3453 Aynıyız ,çok agirlastm ya sicaklik iyice ağır yaptı beni. Gece olsun istemiyorum nerdeyse ,😫
tazeaaanne Ben 35 deyim bendede durum aynı patlıcam sıcaktan durmadan duşa giriyorum ama nafile ben çözümü ayaklarıma ıslak havlu sarmakla buldum şimdilik iş görüyor tavsiye ederim 😂😂😂soğuk suda güzelce ıslatıp ayaklarıma yada bacaklarıma koyuyorum iyi geliyo
Anneyimbennanne tazeaaanne Bende ıslak çorap giyiyorum ama ne mümkün hemen uyumak , birde inanır msn hemen kuruyo çorap 😄😄😫çok garip
Balbebek012 tazeaaanne canım bence bunu yapma bizim soğuk bir şey bile içmemiz yememiz bebeği de bizi de kötü etkileyebilir ayağından soğuk alabilirsin yumurtalıkların iltihap toplar belki fark etmezsin ama ağrılarının sebebi bu uygulama da olabilir
kelebekucusu Anneyimbennanne 25+5 olduk hiçbir şekilde ne gece ne gündüz sıcaktan uyuyamıyorum artık yatağın içinde buz aküsü koydum bugün
edkrcy Anneyimbennanne Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin annelerimizin hakkı gerçekten ödenmezmiş daha hamilelikten o kadar sıkıntı yaşadım ki
Mujde1991 36 haftadan selamm ne uykusu ter içindeyim herkes hava guzl esiyo dio ama bana esmiyooo carsafa yapişiyo vucudum resmn 🌸 artik dogurmak istiyorum
Anneyimbennanne Mujde1991 Öyle gercektn her here yapışıyorum. HİC bu kadar çabuk dogurmak isteyecegimi düşünmemiştim. 🤕. Bundan sonra kış bebesi yapıyoruz.
Anneyimbennanne alparslangur 🔥🔥🤲Allah yar ve yardımcınız olsun. Daha sıcaklaraa doğru gitceksinz yani sizde. Doğurmak istyrm artık postlarini gorecez 😄
Aslan10 Anneyimbennanne yağmurun başlamasını bekliyorum 3 de sağanak var uyarısı geldi başlasa da rahat rahat uyusam diye 😂😂😂
Anneyimbennanne Aslan10 Öylemiymis. Hangi şehir. Belki buradada yağar. 😄 Bende bekliyim bari. Sanki beklemezdim uyuyablcem de ..en azından ümitli bekleyiş olur
Bilgevural Daha 32.haftada ateş ve sıcak basmalarindan uyuyamıyorum🥲 sabaha kadar uyuyamayip bir de üstüne sinirimden ağlıyorum bir güzel. Sabaha karşı hafif serin oldu mu ancak uğruyor bana da uyku.
Anneyimbennanne Bilgevural Dün bende ağladım. Mide yanması var birazcikta. Ah biz analar neler yaşıyoruz neler. Yine de hamdolsun güzel duygular ,boş yere değil 🤲😄🥰