minikmucizeemaak Nur-kaynak Benimde ilk canım ama bu biraz mantıksız bence 😂 yani çileği ellediö yüzümü elledim leke olur mu bile daha mantıklı
Ay-5k Nur-kaynak Bence zararı yok zaten son günlerim deyim .dip boya ,keratin ve saça yapılan ağır işlemler zararlı diye biliyorum
glz87 Nur-kaynak doktorum boyatmak istersende açık alanda yaptırman gerekir dedi bu yüzden riske atmak istmedim☺