Nur-kaynak 7 aylık hamileyim saçımı doktor kontrolumde boyattım ılk üç ay boyatma dediler sonra doktorum boyat dedı sizler boyattınızmı bir sıkıntı oldumu birde yüzüme boya bulastı sildim bebektede cıkıyormu bu boya lekesi😂😂
Yesimmm93 Nur-kaynak bende geçen hafta boyadım önlerımı begenmedım 2 gün sonrada önlerımı boyadım 36*2 olduk bugün 😄
Ay-5k Nur-kaynak Doğumdan sonraki süreçte kendimi psikolojik olarak iyi ve güzel hissedebilmek için bugün boyadım 😊🌟
Karenim13 Nur-kaynak bende çok düşündüm ama 7 ayligim boyatmış.duz boya diplerime.oryal değil.bugundr dr gittim.sorun.yok sukur
alitalia Saçını sarıya boyatsaydın keşke bebeğin sarışın olurdu ayrıca gebelik boyunca mavi lens takıp sürekli aynada kendine bakarsan da mavi gözlü olur 👍🏻 😂
Nur-kaynak Karenim13 bnde düz boya yaptım bır şey olmadı benım korkum boya bulastı suratıma hemen sıldım bebege gecermı kı😂
Ay-5k Nur-kaynak Bence zararı yok zaten son günlerim deyim .dip boya ,keratin ve saça yapılan ağır işlemler zararlı diye biliyorum
minikmucizeemaak Nur-kaynak Gerçekten bunu düşündünüz mü 😂 Nasıl bebeğe geçebilir ki sizin yüzünüze buluşan boya?
alitalia Nur-kaynak hayır şaka elbette 😂😂😂 bir an ciddiye aldınız diye düşünüyorum 😬 siz de boya bebeğe de bulaşmışmıdır diye sorduğunuzda ciddi değildiniz değil mi 🙄
Ebus2045 Nur-kaynak ben boyattım ombre doktor diplere gelmesin demişti çok dipten yaptırmadım. Bulasinca niye leke olsun kız 😄
Sug1 Nur-kaynak ben de 37. haftamda boyatmıştım iyi ki boyatmışım çünkü bebek doğunca öyle bir vakit ayıramayacağımı anlamış oldum😄
glz87 Nur-kaynak bende istemiştim doktorum zararlı dedi ama kestirmek için sorun olmaz dedi kestirebilirsin dedi ama velakin eşim izin vermedi doğum yapınca istediğini yap dedi öf çok bunaldım😞
glz87 Nur-kaynak doktorum boyatmak istersende açık alanda yaptırman gerekir dedi bu yüzden riske atmak istmedim☺
minikmucizeemaak Nur-kaynak Benimde ilk canım ama bu biraz mantıksız bence 😂 yani çileği ellediö yüzümü elledim leke olur mu bile daha mantıklı