Feyzaclk doktor öyle gerekli gördü normalde 14 e 9 un üstü tehlikeli. Ama doktorum düşük tansiyonun daha iyi olduğunu söyledi o yüzden başlattı. Şimdi daha rahatım 10 11 falan oralarda gidip geliyorum. Evet bir de sıcaklar geldi iyice zorlanmaya başladık sanırım artık bol bol dinleneceğiz 😅 sen de dikkat et kendine ve bebişine ☺️