Tansiyonunu takibe al mutlaka ayrıca doktorunla da bu durumu konuş. Benim doktorun yanındayken 13 e 8 çıkmıştı tansiyon ilacına başladım. Şimdi 10 a 7, 11 e 7 falan oluyor. Bir de böyle hamur işi falan yiyince çok etkiliyor. Sabah akşam ölçüyorum sürekli.