BFerayeY inşaAllah yazarım hani birde kan testi vardı ya en son kimin kanı yenileniyorsa cinsiyet o oluyor kesin tutuyor diye burada okumuştum onu da yaptırmıştım orada da erkek çıkmıştı ve hamile olduğumu duyan herkes henüz belli değil karnım ama erkek olacak gibi hissediyorum diyor hatta çoğu benim içime doğan olur hissiyatım kuvvetlidir diyor ama ben hiç bir şey hissedemiyorum 🤦🏻♀️ Aşırı nötrüm Allah en hayırlısını versin ama kız kardeşim benden önce evlendi o ilk torunu verdi kız olarak bende ilk torun veremedim bari ilk erkek torunu vereyim 😍🙏🏻 Ben okuyordum o sevdi sıramı verdim okul bitene kadar bekleyemezdi beni bir yıl sonra da ben evlendim 😊