Lindam06 Basakadir777 evet buda var bende 😁 hiç tedirgin olma sadece can yakıyor koyarken o kadar birde ben üç kere alıyorum gunde iyice tahriş oldum
Lindam06 Basakadir777 tüm hormonlar oynuyor yerinden hem bebek hem ilaç. Olsun napalım onlar iyi olsun yeter. Sağlıkla gelsin miniğiniz hep mutlu olun 🤲❤️
Basakadir777 Lindam06 amin inşallah canım cümlemize rabbim sağ Salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏