Tuliy5 evet haklısınız, bu yüzden de yeni nesil isimlerden olabildigince uzak durmayı tercih ediyorum. Zaten hepsi de çok uçuk kaçık isimler bu çocuklar hep genç kalmayacak biraz da ileri ki yaşlarını düşünerek koyulmali bence isimler. Ve anlam olarakta iyice araştırmak gerekli die düşünüyorum. Çocukları saçma sapan isimlendirmekten biran evvel vazgeçmeli anne babalar tek temennim bu