Merhaba kızlar. Canım çok sıkkın. 2 hafta önce erken doğum riski nedeniyle hastahanede 1 gün kaldım. Rahim ağzım 2,8 cm idi ve açılmam yoktu. Adalat kullanıyorum. Bugün rutin kontrolde doktor rahim uzunluğumu 2 cm ölçtü ben tehlikeli bir durum var mı dediğimde doğum yaklaştığı için kısalması normal, korku ve panik yapılacak bir durum yok dedi. Progestan verdi 200 mg. Günde 1 tane fitil olarak. Öyle yat hiç kalkma dinlen filan da demedi. Uzar mı rahim ağzım? Allah ne dilerse o olur biliyorum ama korkuyorum 😞