Gulcinnnn0 Bende normal doğum yaptım canım, bende sezeryandan korkuyorum mesela, kanamamda çok olmadı 15-20güne ilişkiye hazırdım yani🙈 maşallah inşallah buda öyle olur, emin ol hemen kalktım ertesi gün gün eve geldiğimde bebeğimle ilgilendim, gelen misafirlere birlikte oturdum, çok güzel bir süreçti, bu doğumumdada aynısı olması dileğiyle🙏♥️evet kesimde vardı ama batikolla hemen iyileşti şükür. Kolay bir doğumdu benim için hemen toparladım. Kimse olmasa dahi ben bakardım bir şekilde yani. Normalden korkmayın gerçekten