1rabiazengin doğumum çok zor geçti. Bebeğim bi türlü kanala inemedi, sürekli alttan muayene ettilet vs. 12 saat çok ağrılı sancı çektim. Ama 20 gün geçti hiiiç biri aklıma gelmiyo inanın. O çektiğim acılara rağmen öyle güzel hatırlıyorum ki o süreci lütfen korkmayın. Allah kolaylık veriyo inanın. Zaten sancı çektiğiniz için vücudunuz uyuşuyo, doktor karnıma bastırdığı için yırtılmam olmuş hiç hissetmedim. Dikiş attı hiç hissetmedim. 3-4 gün hatta dikişlerimi hiç hissetmedim. Dikiş-yırtılma-kesi bunlardan korkmayın vücudunuz uyuşacak zaten farkında bile olmayacaksınız hiçbirinin. Normal doğum harika bişeymiş