minnakkraker hiç merak etme bişey olmicak insan telaş yapıyo çok haklısın bnde korkuyodum bnmde 24. Haftalarda başladı gerrilik yavaş yavaş artti minyon olcaklar o kadar başka sorun cikmicak emin ol rahatla 🙂 bana doktor hep soluna yat akış bebeğe rahat sağlanır demişti sende ona dikkat et 🙂