Gerçekten aklım bulanıyor artık. Detaylıdan beri çocukta gelişim geriliği var deniyor.ilk devlet hastanesi söyledi bunu ona kadar bişey yoktu. Kendi özeldeki doktorum bunlar normal diyor. Devletteki drlar panik halinde test yapmak istiyor bugün de amniyosentez önerdiler zaten riskli ve düşünmüyorum. Bana neyden şüphelendiklerini de söylemiyorlar belirsizlik beni mahvediyor. İstedikleri testleri yaptım ama amniyosentez istemiyorum. Özeldeki dr ise gayet rahat bu konuda kimi nasıl dinlemeliyim bilmiyorum her devlete geldiğimde canım sıkılıyor artık